DIA DE LA DONA: OBRA DE TEATRE "NUADES"

Divendres, 11 de març de 2022 de 20:00h a 21:00h

Aquesta obra de teatre anirà a càrrec de la companyia Corcia Teatre, sota la direcció d'Anna Presegué i la interpretació d'Anna Busanya, Ivette Callís, Laia Monforte i Jordi Arqués.

 

Tres dones cabdals de la història del teatre ens mostren la seva valentia i les seves febleses

Nora de Casa de nines, Blanche d’Un tramvia anomenat Desig i Júlia de La senyoreta Júlia són tres personatges cabdals de la història del teatre que es troben per mostrar-nos la seva valentia i les seves febleses.

Tres dones, tres lligams, tres maneres d’enfocar la relació que s’estableix entre dona, home i societat i entre dona i dona. Les diferents inquietuds, les diferents pors les porten a crear vincles, a parlar-ne, a jutjar-se, a entendre’s, a nuar-se.

Temes com la maternitat, l’enamorament, el desig, la manipulació, la pròpia identitat, la pressió social i fins i tot la vellesa apareixen per ser debatuts. I amb un personatge masculí que les condiciona i fa aflorar, sobretot, la relació entre home i dona.

Quin cost té:

gratuïta

Adreça:

Teatre Àngel Guimerà

Darrera actualització: 11.03.2022 | 09:19