Canals d’atenció AGBAR

Divendres, 27 d'agost de 2021 a les 00:00

Arran de l’última incidència amb l’aigua el passat dia 19 d’agost, i la manca d’informació que hi va haver, des de l’ajuntament ens hem posat en contacte amb l’empresa concessionària del servei de subministrament d’aigua AGBAR (és l’antiga SOREA) i els hem demanat una millora en el servei d’informació al client en general i, especialment, en casos d’avaria.

Ens han informat que disposen d’un servei d’avisos instantanis per avaries al qual cal adherir-s’hi a través dels següents telèfons d’informació al client:

Telfs. atenció al client: 934953540 i 900405070.

Trucant a qualsevol dels dos telèfons i donant un mòbil o un correu electrònic, AGBAR informarà instantàniament per SMS o mail als usuaris de les avaries i la seva evolució.

Per altra banda, també tenen un telèfon específic d’avaries 24 hores al qual s’hi pot trucar en cas d’avaria.  Telf. avaries 24h: 900304070.

Per últim, recordar que a la portada d'aquesta web (www.santaeugenia.cat) hi ha un destacat amb els enllaços per a contactar i comunicar incidències a les empreses concessionàries d’aigua (AGBAR) i llum (Boquet).

Darrera actualització: 27.08.2021 | 11:16